NH Madrid Nacional

Fiyat veya tercihinize göre belirttiğiniz tarihlerde Madrid şehrindeki en iyi oteli bulun
Yüzlerce sitedeki NH Madrid Nacional fırsatlarını tek bir yerde karşılaştırın
Ücretsiz iptal olanağına veya mükemmel puanlara sahip bir fırsat arayın
Odaları ve fiyatları karşılaştırın
Maalesef bu tarihler için uygun bir fırsat yok. Seyahat tarihlerinizi değiştirip tekrar arama yapmayı deneyin.
Hızlı bilgiler
Giriş saati | 15:00 |
---|---|
Çıkış saati | 12:00 |
Kahvaltı | Kahvaltı imkanı mevcut |
Evcil hayvanlar | Evcil hayvanlara ücret karşılığında izin verilir |
Çocuklar | Burası çocuk dostu bir oteldir |
Tesis özellikleri
NH Madrid Nacional hakkında daha fazla bilgi

NH Madrid Nacional
NH Madrid Nacional, Madrid'in ünlü Sanat Üçgeni'nde, Atocha AVE Tren İstasyonu'na 150 metre mesafede yer almaktadır. Orijinal özelliklerini koruyan tarihi bir binadaki otel, Botanik Bahçeleri'ne bakmaktadır.
Puan ve değerlendirmeler
Yolcu değerlendirmeleri
Yorum tarihi: 20 Oca 2025
Konaklama tarihi: Oca 2025
Madrid'de harika bir konum
Otel yanıtı
Yorum tarihi: 21 Ocak
Greetings from the NH Nacional!
Thank you for providing us with your feedback about your recent stay. We are delighted to know that our unique location was convenient for your plans in the city. Said that, we take good note of your comments to improve our services and facilities day by day.
We look forward to welcoming you again in the near future so we can provide you with a memorable stay that exceeds all your expectations.
Sincerely,
Álvaro de Ramos
Concierge & Guest Relations
Yorum tarihi: 12 Oca 2025
Konaklama tarihi: Ara 2024
Madrid'de mükemmel konaklama
Otel yanıtı
Yorum tarihi: 14 Ocak
Thank you for taking a moment of your time to share your feedback following your stay at the NH Nacional. We are thrilled to know that you had a pleasant experience with us, highlighting in such a positive way our famous NH breakfast, our recently refurbished rooms, our privileged location and, above all, the service provided by the staff. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.
We look forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely,
Álvaro de Ramos
Concierge & Guest Relations
Yorum tarihi: 25 Ara 2024
Konaklama tarihi: Ara 2024
Harika Tesisler ve Kahvaltı, Ancak Servis, Beş Yıldızlı Standartlara Uzak
Olumlu Yöntemler:
Otel odaları ferah, tertemiz ve bakımlıydı. Her şey temiz ve mükemmel durumdaydı. Hepimizin keyif aldığı çok çeşitli lezzetli seçeneklerle kahvaltı mükemmeldi. Konumu da harika.
Olumsuz Noktalar:
Ancak hizmet, beş yıldızlı bir otelden beklenen standartlara uymadı. Bazı personel çok hoş olsa da, diğerleri de istenecek çok şeyi bıraktı.
Check-in işlemi sorunsuzdu, personelin talimatları anlaşılır görünüyordu, bu da gereksiz karışıklık yaratıyordu. Check-out sırasında, bir personel cana yakın ve gülümseyenken, diğer (belki Fernando veya Leonardo adında) bize çok olumsuz bir Gösterim bıraktı.
8 (4 oda) olduğumuz için check-out sonrasında saklayabileceğimiz çok sayıda çanta vardı. Ona bavullarımızı saklamamız gerektiğini söylediğimde, çantalarımıza baktı, sesli bir şekilde nefes aldı ve bana hiçbir cevap vermeden bagaj depolama odasına girdi. İğrenç ve profesyonel değildi. Neyse ki, bir başka personel durumu fark etti ve mükemmel hizmet sunarak görevini üstlendi.
Servisde bu tutarsızlık, beş yıldızlı bir otelden beklediğimden çok daha az deneyim yaşattı. Marriott işletmelerinde yaşadığım sıcak ve profesyonel deneyimlerle çarpıcı bir zıtlık oldu. Maalesef bu durum, gelecekte NH Nacional'a tekrar gelmekten çekinmemi sağlıyor.
Otel yanıtı
Yorum tarihi: 27 Aralık
We thank you for dedicating some minutes of your time to share your feedback after your stay at our hotel. We are glad to know that you enjoyed the comfort of the room and the variety and quality of our breakfast. Our location is very convenient for making plans around the city center, so we are happy to hear that this was a positive aspect during your time with us.
However, we regret if the service provided by the team was not up to the quality standards to which we aspire. We are very concerned about reading your comments, as we pride ourselves on always offering quality service with a heartfelt smile to all our guests, so rest assured that your feedback will be shared with the relevant departments to take it into account. Our hotel is a 4-star hotel, differing from a 5-star hotel in that we do not have bellboy service. During times of heavy hustle and bustle in the lobby, the reception team does everything possible to accommodate guests and assist with luggage, sometimes resulting in situations where there may be overbooking of luggage. Nevertheless, we will address your comments with the entire team so we can detect areas for improvement and carry out appropriate corrective actions.
Thank you again for your time and we hope we can welcome you again in the near future and provide you with a memorable stay that exceeds all your expectations.
Sincerely,
Álvaro de Ramos
Concierge & Guest Relations
Yorum tarihi: 14 Kas 2024
Konaklama tarihi: Eki 2024
Muhteşem ve lüks bir şehir merkezi otel!
Otel yanıtı
Yorum tarihi: 15 Kasım
What a joy it is to read your review! Thank you so much for your kind words or praise and for your wonderful feedback. Knowing that your stay with us exceeded your expectations is the best reward we could ask for. Your comments has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.
We look forward to welcoming you again in your next visit to Madrid.
Kind regards,
Álvaro de Ramos
Concierge & Guest Relations
Yorum tarihi: 14 Kas 2024
Konaklama tarihi: Kas 2024
İyi konum, pahalı
Odanın ilginç olduğunu düşündüğümüz bir şey var ve daha önce bu tür yorumlar içeren bir otel odası hakkında hiç yorum yazmadım. Her şeyin çok gürültülü olması. Giyinme dolabının kapıları çalındı, duş ve gardıropdaki kayan kapılar gıcırdandı. İşleri çok sessizce kapatmanız gerekiyordu. Ayrıca, oda anahtarınızı alanından çıkardığınızda, ışıklar hemen kapatılır ve karanlıkta kalırsınız.
Bunlar nispeten küçük ve otelin müzeler için harika bir konumu var.
Otel yanıtı
Yorum tarihi: 15 Kasım
First, we want to thank you for choosing our hotel for your stay in Madrid and for sharing your feedback with us. We are very happy to know that you enjoyed our privileged location, right in the heart of Paseo del Prado. However, we are sorry if you experience any inonveniences with external and internal noise. We want to point out that indeed that by inserting the key card you make the lights work in the room, while if you remove it, the lights go out. This is a measure in favor of saving energy and is very common in most hotels around the world. Nonetheless, we will share your comments with the entire team to take them into account.
We hope we may have the opportunity to welcoming you again in the near future and provide you with a memorable experience.
Sincerely,
Álvaro de Ramos
Concierge & Guest Relations
Mükemmel konum
Paseo del Prado, 48, 28014, Cortes, Madrid, İspanya|Atocha Train Station noktasından 0,66 km
Giriş ve çıkış
Giriş başlangıcı:
15:00
Son çıkış saati:
12:00
Bilmeniz gerekenler
Burası çocuk dostu bir oteldir
Evcil hayvanlara ücret karşılığında izin verilir
Kahvaltı imkanı mevcut
Kahvaltı fiyatı
1.315 TL (≈EUR 32)/kişi
Kahvaltı menüsü
Büfe
In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. The name on the credit card used for the booking should correspond to the guest staying at the property. Please note that dogs and cats are allowed upon request and subject to approval. The maximum weight is 25kg. A charge of EUR €25 per night will be applied (max of 2 pets per room). Guide dogs stay free of charge.
Please note that under Royal Decree 933/2021, effective February 1, 2025, hotels in Spain may request certain personal information at check-in, including but not limited to identification, address, email, and phone number for guests 14 and older, as well as proof of relationship with minors under 14.
Cash