Courtyard Boston Logan Airport

Fiyat veya tercihinize göre belirttiğiniz tarihlerde Boston şehrindeki en iyi oteli bulun
Yüzlerce sitedeki Courtyard Boston Logan Airport fırsatlarını tek bir yerde karşılaştırın
Ücretsiz iptal olanağına veya mükemmel puanlara sahip bir fırsat arayın
Odaları ve fiyatları karşılaştırın
Hızlı bilgiler
Giriş saati | 15:00 |
---|---|
Çıkış saati | 12:00 |
Kahvaltı | Kahvaltı imkanı mevcut |
Evcil hayvanlar | Evcil hayvanlara izin verilmez |
Çocuklar | Burası çocuk dostu bir oteldir |
Tesis özellikleri
Courtyard Boston Logan Airport hakkında daha fazla bilgi

Courtyard Boston Logan Airport
Located 4.5 km from Logan International Airport, this hotel provides free shuttle service to/from the airport and a gym. Guest rooms offer a cable TV and free Wi-Fi access. The air-conditioned rooms are fitted with chic, modern furnishings.
Puan ve değerlendirmeler
Yolcu değerlendirmeleri
Yorum tarihi: 8 Şub 2025
Marriott’taki bir işletmenin işleyişi bu şekilde olmalıdır.
Yorum tarihi: 7 Oca 2025
Konaklama tarihi: Ara 2024
Yatakta Böcekler
Personelin hiçbiri tarafından aramadığım 4 günün ardından otelle iletişime geçtiğimde, genel müdürün tatil nedeniyle tekrar işten çıkmadığı söylendi. Yardımcı Yönetici (AM), benimle iletişime geçti ve herhangi bir önemli olay bildiriminin olmadığını, genel müdürün bu tür olaylar için insanlarla iletişim kurmadığını ve tatil nedeniyle benimle iletişim kurmadığını bildirdi. Bakan, görevde olan personelle iletişime geçeceğini bana bildirdi. Birkaç gün sonra, AM benimle iletişime geçti ve bunun “normal” bir böcek olduğunu, “haramsız” olduğunu ve bu böceklerin günlük evlerde olduğunu söyledi. Marriot gibi bir markayı günlük bir evle karşılaştırması karışıktı. Sanırım insanlar Marriot gibi markalı bir otelde konakladıklarında, bir evin ötesine geçecek ve böceklerin kendilerini bulamayacağı bir deneyim ararlar.
Bakan ayrıca, farklı bir odaya taşınma teklifini reddettiğimi ve ayrılmak için daha fazla zaman istediğimi söyledi. Olay nedeniyle ayrılmak için fazladan vakaya ihtiyacımız vardı ve neden başka bir odaya taşınmak isterdim? Tüm kıyafetlerimizi alıp yeni bir odaya taşınmak, her şeyi yeniden hazırlamak ve havaalanına gitmek aptalca. Neden birisi bu kadar aptalca bir şey söyleyebilir? Ayrılmaya hazır olsaydık ailemi taşımazdım.
Ekibinin odayı incelediğini, hiçbir şey bulamadığını ve aynı gün diğer konukların o odada kalmasını istediğini bana bildirdi. Tam anlamıyla şok oldum. Neden, en azından fazlasıyla dikkatli olmak amacıyla profesyonel bir sömürgeciyi içeri girip kontrol etmiyor? Neden odayı kapatıp temizlik işlemini tamamlamayacaksınız? Kongre üyesi olsaydım veya sosyal etkileşimli bir kişi olsaydım bana çok farklı muamele yapılırdı. En azından birisi bize ulaşarak iyi olup olmadığımızı sorabilirdi. Bir telefon görüşmesiyle gerçekten memnun olurdum. Bunun yerine, arayan kişi ben olmalıydım. Yönetim, her zaman, kötü odalar veya hizmetler için komisyon talep eden gezginleri endişelendirir. Biz sadece rakam ve dolarız, insanız değil.
Otel yanıtı
Yorum tarihi: 14 Ocak
Thank you once again for sharing your feedback regarding your stay from December 20th to December 22nd. We sincerely appreciate your continued communication, and I would like to apologize again for the inconvenience you experienced with your guest room.
As I mentioned in previous correspondence, we deeply regret any discomfort caused during your stay. Ensuring a pleasant and comfortable experience for all our guests is our highest priority, and we take all concerns seriously. In response to your feedback, the room was thoroughly inspected by our Chief Engineer and the Housekeeping Manager. Additionally, all members of our management team are trained to identify and address any pest-related issues.
Following your departure, the room underwent a deep cleaning to ensure it met our high standards. We strive to treat every guest with the utmost respect and professionalism, regardless of their background. Our goal is to make every guest feel at home, and we genuinely care about your well-being.
Upon your departure, we took immediate action when you informed the front desk of the insect issue. The Engineering Department and Assistant Housekeeping Manager promptly responded to address your concern. In an effort to be empathetic to your situation, we offered to relocate you to a different room since you had several hours before check-out. However, we understand that you chose to remain in the same room until your departure. Additionally, you requested a late checkout, two hours beyond the typical departure time, which led us to believe there were no immediate concerns about pests. It’s important to note that if there had been a significant issue, most guests would understandably prefer to relocate or depart earlier.
During checkout, we also offered the opportunity to speak with the manager on duty to resolve any remaining concerns. However, you chose not to take this option and instead requested compensation for the two-night stay after departing the hotel. It’s important to highlight that many guests would likely have preferred not to remain in a room they believed to be affected, especially during an extended checkout.
We are committed to ensuring all guests have a positive experience, and we hope to welcome you back in the future. If there is anything further we can do to assist or clarify, please do not hesitate to reach out.
Yorum tarihi: 24 Eki 2024
Konaklama tarihi: Eki 2024
Logan’a ve Boston şehir merkezine yaklaşık 1,5 km mesafede
Yorum tarihi: 22 Eyl 2024
Konaklama tarihi: Eyl 2024
Harika profesyoneller Italo ve Heber!
Yorum tarihi: 1 Eyl 2024
Konaklama tarihi: Ağu 2024
Konuşan otel
Çok iyi konum
225 William F McClellan Hwy, 02128, East Boston, Boston, Birleşik Devletler|Boston Logan Uluslararası noktasından 2,66 km
Yapılacak 10 aktivite0,93 km içinde
Ulaşım5,05 km içinde
Havalimanı5,56 km içinde
Giriş ve çıkış
Giriş başlangıcı:
15:00
Son çıkış saati:
12:00
Bilmeniz gerekenler
Burası çocuk dostu bir oteldir
2 yaş ve altı
Çocuklar ücretsiz olarak ilave yataklarda konaklayabilir.
Evcil hayvanlara izin verilmez
Kahvaltı imkanı mevcut
Kahvaltı seçenekleri
Amerikan kahvaltısı
Kahvaltı fiyatı
Ücret bilgisi için lütfen otel ile iletişime geçin
Kahvaltı menüsü
From menu.
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In the event of an early departure, the property will charge you the full amount for your stay. Please note, guests are required to sign up for the hotel’s free Reward Program in order to obtain complimentary WiFi access.
Guests must provide own credit card which matches name of reservation when checking in. The hotel will pre-authorize your card and the pre-authorization will be released if there are no extra charges or damage to the room when checking out. Some hotels and room types have special policies, please check with the hotel for more information.-