HYPERION Hotel Hamburg

+ 110

Fiyat veya tercihinize göre belirttiğiniz tarihlerde Hamburg şehrindeki en iyi oteli bulun

Yüzlerce sitedeki HYPERION Hotel Hamburg fırsatlarını tek bir yerde karşılaştırın

Ücretsiz iptal olanağına veya mükemmel puanlara sahip bir fırsat arayın

Odaları ve fiyatları karşılaştırın

Size en iyi fiyat teklifini sunmak için yüzlerce siteyi karşılaştırıyoruz
1 gece
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Size en iyi fiyat teklifini sunmak için yüzlerce siteyi karşılaştırıyoruz

Hızlı bilgiler

Giriş saati
15:00
Çıkış saati
12:00
Kahvaltı
Kahvaltı imkanı mevcut
Evcil hayvanlar
Evcil hayvanlara ücret karşılığında izin verilir
Çocuklar
Burası çocuk dostu bir oteldir

Tesis özellikleri

Wi-Fi
Park
Klima
Spor merkezi
Spa
24 saat resepsiyon

HYPERION Hotel Hamburg hakkında daha fazla bilgi

HYPERION Hotel Hamburg

Hyperion hotel Hamburg, Speicherstadt'a 800 metre mesafededir. Konuklar 11. Kattaki BAR 11 ve tesis bünyesindeki Gaumenfreund restoranın keyfini çıkarabilirler. Tesis genelinde WiFi erişimi ücretsizdir. Ücretli otopark mevcuttur.

Puan ve değerlendirmeler

Temizlik
4,6
Konum
4,5
Hizmet
4,5
Olanaklar
4,2

Yolcu değerlendirmeleri

Şuna göre filtrele
Sıralama ölçütü
Seyahatseverler şu konularda öneriyor
Ailece seyahat eden kişi

Yorum tarihi: 21 Eki 2024

Konaklama tarihi: Eki 2024

Bu oteli çok beğendim

Harika bir otel. Beklentilerden çok daha iyi. Kesinlikle tekrar geleceğim. Hamburg’da yediğim en iyi kahvaltı ve hızlı kontrol olanağı mükemmeldi.
Oda temiz ve manzaralıydı. Dışarıda geçen uzun bir günün ardından odadaki kahve ve ücretsiz mini bar çok güzeldi.
Şehre, bir süpermarkete ve otobüs durağına da yakın.

Otel yanıtı

Yorum tarihi: 23 Ekim

Dear Guest,
Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel soon!
Your H-Hotels team,
Stefanie Bergforth - Online Reputation Management
İş için seyahat eden kişi

Yorum tarihi: 29 Haz 2024

Konaklama tarihi: Haz 2024

Benim için harika ve hoş bir deneyim değil. Personel çok cana yakın değildi

Maalesef benim için harika ve hoş bir deneyim olmadı. Ben taksiyle vardığımda, porter adam beni görmezden gelip otele yan yana koştu (belki de benim gibi birini beklemiyorlardı). Konum ve temizlik ortalama düzeydeydi. Konaklamam boyunca tuvalet kötü kokuyordu ve kokuyordu. Oda çok sıcaktı ve şikayet ettiğimde bile mühendisler ona baktı ama hiçbir şey yapılmadı ve yine aynıydı. Buraya vardığımda bir demir istedim, ancak çok uzun süre bekledim ve sonunda gelene kadar resepsiyona birkaç kez telefon etmek zorunda kaldım. Odaların kendileri temizlenmesi çok iyi değildi, yatak çarşaflarında saçlar vardı, yastık dolapları uygun şekilde koymadılar belki de aceleyle yapıldı ama gerçek yastık hâlâ yastık dolabından asılıyordu. Genel olarak 4 yıldızlı bir otel için daha iyi bir şey bekliyordum.

Otel yanıtı

Yorum tarihi: 7 Temmuz

Dear Guest,
Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Hamburg soon!
Your H-Hotels team,
Stefanie Bergforth - Online Reputation Management
Ailece seyahat eden kişi

Yorum tarihi: 4 Haz 2024

Konaklama tarihi: May 2024

Hayır, 5 yıldıza yakın bir yer, belki 3 yıldız, belki.

Otel sağlam bir üç yıldızlı oteldir ve beş yıldızlı bir otel değildir, ancak hayal gücünün herhangi bir uzantısıdır.
Başlangıç olarak, binada, odada veya zeminde değil, binanın tamamında çalışan klima yok. Bir personelin itirafına göre klima yaz aylarında tamir ediliyordu, klima yoktu ve dahası, vantilatör yoktu. Otelde klima tamir edilirken müşterilere verecek bir vantilatör yok, unutmayın 7 gece kaldık ve 7 gece klima yoktu, vantilatöre en yakın olduğum yer vantilatör talep ederken bana bir vantilatör - ısıtıcı verildi , FAN - ISITICI.
Resepsiyonu bu konuda rahatsız ettikten sonra, insanların çıkış yapacağı için kategorimizdeki başka bir odaya taşınabileceğimiz söylendi, tek yapmamız gereken eşyalarımızı yeniden paketlemekti ve personelin bizi daha serin bir odaya taşıyacağı söylendi.
Biz de öyle yaptık, toparlanmak için bir saat harcadık, geri döndükten sonra hiçbir şeyin yapılmadığını görmekten çok mutlu olduk, resepsiyonla tartıştıktan sonra nezaketle bize daha düşük bir kategoride başka bir oda teklif ettiler. Bebek karyolasına ihtiyacımız olduğu için bunu yapamayacağımız söylendi, birdenbire yeterince büyüktü.
Aklım yerinde olduğundan kabul etmeyi reddettim ve biraz daha tartıştıktan sonra bize daha büyük bir oda teklif ettiler, tamam binanın diğer tarafında güneşten uzak, hala klima yok. Doğruyu söylemek gerekirse yeni oda daha geniş ve güzeldi.
Ev işleri bir ıskalama ve bir ıskalamadır, hiçbir şey yapılmaz, her gün bir şey yapılmaz, kozmetik malzemeleri yeniden doldurmaz, süpürmez, kirli bardakları çıkarmaz, çöp kutusunu boşaltmaz veya banyo eşyalarını yeniden doldurmaz.
Tüm deneyimin tek telafi edici faktörü, otel tarafından istihdam edilen çok nazik ve yardımsever insanların bulunmasıdır, personele kusur bulamam.
Kesinlikle buna değmeyecek bir fiyata, yakındaki herhangi bir otelde kalmanızı tavsiye ederim.

Otel yanıtı

Yorum tarihi: 5 Haziran

Dear Guest,
thank you very much for taking the time to rate our hotel. We are sorry to read that we were unable to convince and inspire you in several areas. Please be assured that we want to give each of our guests a pleasant stay. We are therefore very interested in your impressions and experiences and would like to take this opportunity to apologize for the inconvenience. Of course we hope that one day we will be able to convince you of our Hyperion Hotel and our standards. Until then, we wish you all the best and a good time. Best regards,
Your H-Hotels team
Stefanie Bergforth – Online Reputation Manager
Çift olarak seyahat eden kişi

Yorum tarihi: 20 Şub 2024

Konaklama tarihi: Şub 2024

Güzel otel

Sevimli, güler yüzlü personeli ve şimdiye kadar bir otelde gördüğüm en büyük kahvaltı seçeneğiyle güzel bir otel. Şehrin harika manzarasına sahip, 11. kattaki hoş atmosferik salon. Yataklar gerçekten büyük ve çok rahattı. Geceleri hiç ses duyamadık. Hamburg'da olsaydık kesinlikle burada tekrar kalırdık.

Otel yanıtı

Yorum tarihi: 21 Şubat

Dear Guest,
Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Hamburg soon!
Your H-Hotels team,
Stefanie Bergforth - Online Reputation Management
Tek başına seyahat eden kişi

Yorum tarihi: 18 Eyl 2023

Konaklama tarihi: Eyl 2023

Bu korkunç otelden uzak durun (şimdiye kadarki en kötü misafirperverlik)

Hayatımda hiç bu kadar kötü bir konukseverlik yaşamamıştım. Resepsiyondaki personel hiç nazik ya da arkadaş canlısı değildi. Odaya bornoz ve terlik getirmek için resepsiyonu aradığımız ilk gece (odada küçük bir köpeğimiz vardı), kapıyı açtığımda köpek bir kez havladığından gece kapıcı çok korktu - gece kapıcı çok sinirlendi ve Bornozları ve terlikleri (çok tehlikeli göründüğü yüz ifadesi) sert bir şekilde yere atmaya karar verdiğinde çığlık atmaya başladı ve oradan ayrıldı. O gece hiç uyuyamadım, o kadar stresli bir şekilde uyudum ki. Bir yöneticiyle konuşmak için resepsiyona gitmeye karar verdiğim sabah, görevli yönetici Madeline'di ve dün geceki durumla ilgili her şeyi zaten biliyordu ve o ilk adımı bile atıp en azından özür dilemedi. Atlayıp atlamayacağımızı görmek için bizi bekledi. Durumu çok kısa bir şekilde kendisine bir kez daha anlattım ve bize sunabileceği tek şey odada bir şey (meyve) oldu, bunu istemediğimi, tatilim zaten mahvolduğu için tazminat olarak daha fazlasını istediğimi söyledim. . Müdürüyle konuşup bana dönüş yapacağını söyledi. Sonuçta kimse bana bir şey söylemeye gelmedi, resepsiyona birkaç kez durumu sormam gerekiyor. Sonuçta bizim için hiçbir şey yapmadılar. Ayrılmadan önceki son gün, hayatımda tanıştığım en muhteşem ve hoş insan olan kapıcı Claus ile konuştuk (bunu hak ettiğine göre yönetici pozisyonuna terfi etmeli). Claus tüm hikayeyi anlamaya çalıştı ve ben onunla konuşurken, Misafir İlişkileri Müdürü konumundaki bir kız geldi ve meslektaşı Claus'un (özellikle konuğun önünde çok saygısız davrandı) sözünü Bölge Müdürü Nord'un Oliver adlı bir ziyaret kartıyla kesti. , şimdiye kadarki en kötü tavırla geldi ve tartışmaya başladı ve Oliver'ın Bölge Müdürü bunu söylediğinden beri hiçbir şey yapamayacaklarını ve onunla kendi başıma iletişime geçebileceğimi söylediğini söyledi. Ne büyük bir anlaşma? Ben bir misafir olarak tazminat için onunla iletişime geçmeliyim. Madeline'i neden ellerinde tutuyorlar diye düşünüyorum. Anladığım kadarıyla karar alamıyor. Bölge Müdürü için paranın mutlu misafirlerden daha önemli olduğu açıkça görülüyor. Genel olarak şimdiye kadarki en kötü deneyim. Claus takımın en iyi üyesiydi, başkası değildi. Yanlış kişilere daha yüksek pozisyonlar vermek yerine, konuyu bir kez daha düşünseniz iyi olur. Her şey için teşekkür ederim, Claus. Sen en iyisin.

Otel yanıtı

Yorum tarihi: 19 Eylül

Dear Guest,
Thank you for taking the time to write a review. We are sorry that your stay was not perfect in all areas. We have spoken to the hotel about the incident and would like to apologize again for the inconvenience. Our colleague was frightened by the fact that your dog came out of the room and barked and did not intentionally throw the bathrobes on the floor. We have already apologized for this several times on site and, as a sign of our goodwill, we offered you a waiver of the underground car park on the first night. You also received an apology package in the form of fruits. Unfortunately, this compensation wasn't enough for you because you asked for a free night. Unfortunately, we cannot fulfill this request because it was not proportionate. We can understand your anger and sympathize, but your behavior at the reception was not appropriate because you were very loud towards the staff. You are also welcome to contact us directly so that we can go through everything with you personally. We will continue to work on this so that you are completely satisfied next time and keep us in positive memory.
Warm regards from Hamburg,
Your H-Hotels team
Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager

Mükemmel konum

4,5

Amsinckstraße 39, 20097, Hamburg, Almanya|Hamburg Hauptbahnof Station noktasından 0,82 km

Yapılacak 10 aktivite2,80 km içinde

0,82 km
1,49 km
2,14 km

Ulaşım3,21 km içinde

0,55 km
0,62 km
0,64 km

Havalimanı54,72 km içinde

9,62 km
54,72 km

Giriş ve çıkış

Giriş başlangıcı:

15:00

Son çıkış saati:

12:00

Bilmeniz gerekenler

Çocuklar

Burası çocuk dostu bir oteldir

İlave yataklar

2 yaş ve altı

Çocuklar ücretsiz olarak ilave yataklarda konaklayabilir.

6 yaş ve altı

Çocuklar ücretsiz olarak ilave yataklarda konaklayabilir.

7 yaşından 12 yaşına kadar

Çocuklar EUR 15 ek bedel karşılığında ilave yataklarda konaklayabilir.

13 yaşından 17 yaşına kadar

Çocuklar EUR 30 ek bedel karşılığında ilave yataklarda konaklayabilir.

Evcil hayvanlar

Evcil hayvanlara ücret karşılığında izin verilir

Kahvaltı

Kahvaltı imkanı mevcut

Kahvaltı fiyatı

1.149 TL (≈EUR 29)/kişi

Kahvaltı seçenekleri

Kontinental kahvaltı

Kahvaltı menüsü

Büfe

Otelin verdiği önemli bilgiler

In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property.

Şehir hakkında önemli bilgiler

The hotel will charge city tax which is subject to the actual room rate.

Kabul edilen ödeme yöntemleri
Otelde şu ödeme yöntemleri geçerli:
card logocard logocard logo

Cash

HYPERION Hotel Hamburg: SSS

Evet, HYPERION Hotel Hamburg otelinde restoran bulunuyor.
HYPERION Hotel Hamburg oteline saat 15:00 itibarıyla giriş yapabilirsiniz. Saat 12:00 öncesinde çıkış yapmalısınız.
Evet, HYPERION Hotel Hamburg otelinde otopark bulunuyor.
HYPERION Hotel Hamburg, Hamburg şehir merkezinden 1.5 km uzalıkta.
HYPERION Hotel Hamburg; Hamburg, Almanya içinde yer alıyor ve Hamburg şehir merkezine 1.5 km uzaklıkta.